Uitdaging!
Matrixx Events wilde een radiocampagne opzetten rondom een nieuwe evenementen concept genaamd XXlerator Outdoor. In samenwerking met SLAM! en Matrixx Events hebben wij een succesvolle (radio) campagne gedraaid met als doel het promoten van het nieuwe evenementen concept en het bevorderen van de ticket sales.

Klant:
SLAM! is een Nederlands commercieel en landelijk radiostation dat voornamelijk muziek gericht op jongeren uitzendt. Het radiostation is verantwoordelijk voor evenementen zoals SLAM!Koningsdag en acties zoals de Festivalweek, Festival Friday en de Dutch Dance Days.

Service:

  • Vertalen van informatie tijdens afspraken en communiceren naar juiste stakeholder
  • Contacten onderhouden met interne en externe partners en andere betrokken partijen
  • Administratieve taken zoals opstellen offertes, contracten en facturaties t.b.v. media en promotionele partners
  • Ondersteunen account manager met overige activiteiten

Waaronder projectmanagement rondom:

  • Radio campagne
  • Digital radiocampagne
  • Online/social media campagne
  • Videodesign
  • Social media

Interview & guest mix | credits: SLAM!