Uitdaging!
In 2012 vertrok ik naar Australia om daar aan de slag te gaan met de marketing & communicatie omtrent een nieuwe Australische evenementen concept: IQON. Het doel van de campagne is het introduceren van het concept en het stimuleren van de ticket sales. Uiteindelijk hebben we in samenwerking met Q-dance, Black Mamba Studios en Epic Cinema een te gekke campagne neergezet en 12.000 kaarten verkocht.

Klant:
Q-dance is een Nederlandse evenementen organisatie verantwoordelijk voor concepten als Defqon.1 Festival, Qlimax en X-Qlusive.

Mijn rol:

  • Opstellen marketing- en communicatieplan
  • Uitvoeren marketing- en communicatieplan i.s.m. de juiste media en promotionele partners
  • Vertalen van informatie tijdens afspraken en communiceren naar juiste stakeholder
  • Contacten onderhouden met interne en externe partners en andere betrokken partijen
  • Administratieve taken zoals opstellen offertes, contracten en facturaties t.b.v. media en promotionele partners
  • Ondersteunen marketing manager met overige activiteiten

Waaronder projectmanagement rondom:

  • Conceptontwikkeling
  • Logodesign
  • Webdesign
  • Videodesign
  • Drukwerk
  • Social media
  • Merchandise
  • Radio campagne

 

Campagnebeeld & logo | credits: Black Mamba Studios

Webdesign | credits: Black Mamba Studios

Teaser | credits: Black Mamba Studios

Trailer & line-up announcement | credits: Epic Cinema

Anthem video | credits: Epic Cinema

Aftermovie | credits: Epic Cinema

Timetable flyer | credits: Black Mamba Studios

Magazine | credits: Black Mamba Studios

CD release | credits: Black Mamba Studios

Meer drukwerk | credits: Black Mamba Studios